[zamknij]

Dodaj opinię o sklepie

Opinia:      
Twoje imię/nick:
Numer zamówienia: (numer nie będzie nigdzie wyświetlany, jest potrzebny tylko w celu potwierdzenia autentyczności)
Treść opinii: Wpisanych znaków:
Pozostało znaków:

Opinie

« Poprzednia  1  2  3  4  5  [6] Następna »Dodaj swoją opinię!
Imię/nick Rodzaj Opinia
Chudy
02-05-2011
Pozytywny
Witam przesyłka ekspresowa wszystko git polecam :D
Pitherr
28-04-2011
Pozytywny
Wszystko Super! - dobrze zapakowane. Wysyłka na Poste Restante doszła po 2 dniach ;) I oczywiście super gratisy ;) - pesteczka auto. i gazetka! ;D POLECAM!!! ;)
nienajarany
27-04-2011
Pozytywny
super sklep jestem stałym klientem i nigdy się nie zawiodłem!!! polecam każdemu
Mr.Ganja
26-04-2011
Pozytywny
Wszystko ZAJEBISCIE! Pełen professionalizm! kontakt w 100% zawsze wszystko wiadomo nie ma strachu ani nic ;) a jaki gratis 5x Maroc x hindu kush femi! kurcze blade napewno jeszcze skorzystam
virtus
21-04-2011
Pozytywny
dostawa w dwa dni pechy wygladaja super polecam ten seed bank oby tak dalej >>: no i gratisy ....
Foxhound
19-04-2011
Pozytywny
Sprawiliście mi wiele radości ,dawno nie miałem takiego banana na ustach ,przyjemnością samą w sobie jest możliwość oglądania tych nasionek tak starannie zapakowanych ,przesyłka trwała 4 dni razem z weekendem ,pełny profesjonalizm POLECAM WAS WSZYSTKIM .WIELKIE DZIĘKI
poprstugrower
19-04-2011
Pozytywny
Super, doszło w dwa dni od po potwierdzeniu zamówienia. Poza tym gratis- 1 femi ruderalis skunk :) EXTRA
JakubLubin
15-04-2011
Pozytywny
Wszystko w porządku. Na paczuszkę czekałem 7 dni. Super kontakt! Polecam! ;) Do następnego! :)
Fiziol
13-04-2011
Pozytywny
Polecam przesyłka doszła w 1 dzień wszystko ładnie zapakowane i ogólnie polecam zamawiać tu nasionka.
Karol
13-04-2011
Pozytywny
Polecam : ) nie spodziewałem się takiego gratisu :) skożystam jeszcze nie raz :))
modell4
10-04-2011
Pozytywny
polecam,szybka wysyłka,nasionka ładne no i gratis.
ponczkowaty
07-04-2011
Pozytywny
Wszystko w 100% zgodne z opisem. Dyskretny telefon, dyskretna przesyłka, gratisy,100% profesjonalizm. Gorąco polecam!!
Patry$
07-04-2011
Pozytywny
Miły kontakt, super gratis i wogóle super sklep. POLECAM:)
ryojii
06-04-2011
Pozytywny
git majonez. szybka wysylka, dobry gratis. pzdr
Aleksander
02-04-2011
Pozytywny
Sprawna wysyłka, gratisik troszkę mały ale na całokształt nie ma co narzekać ;]. Jak najbardziej polecam ten sklep ;)
mmdanielik
26-03-2011
Pozytywny
Wszystko elegancko na najwyższym poziomie. :) Polecam.
Canis Cannabis
17-03-2011
Pozytywny
Papużki kochają GanjaFarmer!!!
Gagatek
17-03-2011
Pozytywny
Przesyłka dotarła szybko i bez problemu, gratisów było więcej niż się spodziewałem. Gorąco polecam sklep, sam na pewno jeszcze nie raz skorzystam z ich oferty :)
Wori
02-03-2011
Pozytywny
Sklepik z a j e b i s t y, kolejne zamówienie i kolejna satysfakcja :) polecam, gratisy jak zwykle przydatne ;)
Mateusz Pietruszyński
02-03-2011
Pozytywny
"Firma" godna polecenia :) Wszystko ładnie i pięknie gratis też całkiem przyzwoity :) Jak najbardziej będę polecał
inferno121
02-03-2011
Pozytywny
Sklep godny polecenia, fajne gratisy, generalnie nie można nic zarzucić. POLECAM
jaxa
02-03-2011
Pozytywny
Nasionka doszły w dwa dni, cale i piękne ;] a gratisy zajebiste normalnie xD pozdro!!
iwokio
02-03-2011
Pozytywny
Przesyłka doszła w 1 DZIEŃ. PEŁEN PROFESJONALIZM, WSZYSTKO ZGODNE Z OPISEM, PIĘKNIE ZAPAKOWANE, ŻADNYCH STRAT, GAZETKI I WLEPY W PORZĄDECZKU. GORĄCO POLECAM TYCH PROFESJONALISTÓW.
Desert
02-03-2011
Pozytywny
Good seed!!! wszystko sprawnie
klos2
02-03-2011
Pozytywny
Przesyłka doszła + gratisy dziękóweczka
Grzegorz Warzesiak
02-03-2011
Pozytywny
Doszło w 2 dni polecam...
Ivan
02-03-2011
Pozytywny
Dobry towar zapomnieli mi dać takiego draństwa ale to nic polecam świetne gratisy
Damian Piec
02-03-2011
Pozytywny
super wszysko doszlo i nawet gazetka sie przydala:) zobaczymy co z tego wyjdzie ale przesylka i gratisy super :P
Krystian Kurzydlak
02-03-2011
Pozytywny
wszystko git polecam
Aleksander Starczewski
02-03-2011
Pozytywny
Polecam. Wszystko w porządku, czekałem jakiś tydzień ale za to dostałem 2 nasionka 'Swiss Mix' gratis ;)
in&out
02-03-2011
Pozytywny
wszystko git, gratis taki sobie ale co chcialem to dostalem, POLECAM!!!
Jelo
02-03-2011
Pozytywny
troszkę długo To trwało ale wybaczam za fajnego gratias-a, rozumiem sporo na głowie. pozdrawiam i życzę sukcesów.
Kamil Wasilewski
02-03-2011
Pozytywny
a no i jeszcze jebac seedbank.pl / nie radze
kozak
02-03-2011
Pozytywny
wszystko elegancko! dobra strona, szybko, sprawnie i co najwazniejsze bez przypalu! obiecuje dalsze zakupy! pozdro
Sebastian Korski
02-03-2011
Pozytywny
Szybko, sprawnie.Nasionka duże ślicznie wyglądają aż chce się kolekcjonować;) polecam!
korono
02-03-2011
Pozytywny
wszystko git,polecam:P
Radek Jędrzejczak
02-03-2011
Pozytywny
paczka wporzadku bonus tez bardzo fajny serdecznie polecam i pozdrawiam ;d
BobBlunt
02-03-2011
Pozytywny
Zgadzam się z poprzednikiem - pełen profesjonaliam. Fajne bonusy. Macie stałego klienta
Marcin Barszcz
02-03-2011
Pozytywny
Pełen profesionalizm .
bart bart
02-03-2011
Pozytywny
jestem zadowolony a czasu dostawy zobaczymy co z tego wyjdzie